torsdag 3 mars 2011

bla bla bla

Börjar bli så trött på Facebook o allas "sätt detta i din status om"
Och om du i n t e gör det, så tror dom att du inte är deras vän längre *suckar djupt*
Vissa saker kan va roliga men...
"skriv ett hjärta om du gillar mig, puffa om du nånsin gillat mig, skicka ett hjärta som meddelande om du nånsin vart kär i mig
Om du är emot bla bla bla Sätt detta i din status"
*skriker*
Jag var anti FB förut, men skapade ett konto för att kunna hålla kontakten med vissa människor som flyr verkligheten o som är svåra att få tag på.
Självklart lägger jag till dom som jag träffar sällan eller ofta oxå. Bara för att...
Men nu *suckar igen*
Kan man inte bara sluta med dom här "sätt i din status" och interagera med människorna på det sätt som man s j ä l v önskar?!?
Utan att nån tar illa upp alltså
Jag är den jag är och är samma trots att jag inte sätter 718 saker på min status
PUNKT!

Inga kommentarer: