onsdag 2 februari 2011

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Haft dom bästaste dagar man kan önska sig.
Det blir bara mer o mer fantastiskt för varje gång jag far upp.
Bästaste sällskapet, god mat, underbara promenader,
kärlek, Kärlek, KÄRLEK!!!
Trivs så oerhört bra där med Pelle o hans fina lilla familj.
Hmmm...bara funderar på...
Hans dotter har blivit mer allergisk än innan.
Hur ska jag då göra med min Kingen när jag åker upp till midsommar?!?
Äsch...det måste lösa sig.
Satan så jag saknade honom nu när jag va borta.
Och han PRATADE och ville a l d r i g sluta när jag kom innanför dörren.
Tydligen hade han mycket att förtälja om det som hänt under tiden jag vart borta.
Alltid skönt att komma hem till m i n lilla familj.
Tänk om....
Äsch... Just nu känns allt bara som en stor lycklig rosa bubbla.
Härrå!

1 kommentar:

turistensklagan sa...

oroa dig inte för kingen! så länge han inte är i mitt rum ska det nog vara lugnt. om inte annat kan jag säkert köpa sånna här allergipiller.