tisdag 12 oktober 2010

OK

Såg först "The Crow" för att det är en kultfilm o jag gillar den.
Lite tragiskt med att Brandon Lee (som spelar Eric Craven) faktiskt omkommer under filminspelningen.
Skjuten av misstag =O
Yeah Right!

Sen blev det en film av skaparna till SAW "Dead Silence"
Lite kul skräckis med lagom sanning bakom *S*
Men det kallas ju inte rysare för intet.
Blandade småhopp under filmens gång.

Sist, men inte minst, blev det uppföljaren till Van Helsing "Dracula 2001"
Mjo..jag tycker att vampyrfilmer kan va rätt underhållande och denna var faktiskt mer spännande än den första...

Nu har jag bara 11 filmer kvar att plöja igenom.
Bra med en granne som har en bokhylla full med dvd.
Detta är andra "skörden" jag lånat.
Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen då jag är ledig =)

Nu- Duscha!

Inga kommentarer: