onsdag 22 september 2010

Upp o Ner

Nu ska jag gå ut i skogen med Kingen o njuta av den underbara hösten.
Efter det ska jag in till stan o hälsa på Katta som är opererad igen.
Dom har först tagit bort en hjärntumör.
Sen plockade dom bort mjälte o bukspottkörtel.
Denna gången vet jag inte v a r dom plockade tumörer, men lär snart bli varse.
Som om inte det vore nog, så är oxå hennes dotter fullsmetad med cancer.
Man tycker att man har motgångar ibland, men FAEN vad en del kämpar.
Min pappas fru dog i sviterna av bröstcancer för 3 år sen.
Nog för att dom gör framsteg inom forskning. Men cancer är fortfarande ett gissel.
Så..jag ska inte klaga över nåt.
Jag är frisk o har en frisk dotter.
Jag har vänner som är underbara.
Jag har en man att älska.
Jag har tak över huvudet.
Jag har ett jobb, ett b r a jobb, att gå till.
Jag har en supergo hund o en galen katt.
Jag har världens bästa pappa.
Jag har en mamma som alltid ställer upp.
Jag har 2 syskon som är tokiga som jag.
Vad mer kan man egentligen begära?

Inga kommentarer: